'خان' هاي باليوود قهرمان رسانه هاي اجتماعي هند به دليل عدم ديدار با نتانياهو

آخرين رخداد هاي ايران و جهان در حوزه هاي سياسي ,اقتصادي ,اجتماعي, ورزشي, فرهنگي, هنري, علمي و...

'خان' هاي باليوود قهرمان رسانه هاي اجتماعي هند به دليل عدم ديدار با نتانياهو

۵ بازديد

'خان' هاي باليوود قهرمان رسانه هاي اجتماعي هند به دليل عدم ديدار با نتانياهو

دهلي نو-ايرنا- سلمان خان، امير خان و شاهرخ خان، كه به سه 'خان' افسانه اي و بسيار محبوب صنعت سينماي هند ( باليوود) شهرت دارند به دليل عدم ديدار با بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي در بمبئي به قهرمانان واقعي رسانه هاي اجتماعي هند تبديل شده اند.

فرهنگي  

اخبار ملل

شاهرخ خان، یکی از مشهورترین و محبوبترین بازیگران بالیوود است که با استعداد بازیگری و جذابیت خاص خود، مخاطبان سینمای هند و سراسر جهان را به خود جلب کرده است. او در طول دوره فعالیت خود در صنعت سینمای هند، به ایفای نقش‌های متنوعی پرداخته است و از فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف بهره برده است.

 

یکی از فیلم‌های شاهرخ خان، "دیوانا" (Dilwale Dulhania Le Jayenge) است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. این فیلم به کارگردانی ادیتیا چوپرا، یکی از فیلم‌های موفق‌ترین و برجسته‌ترین شاهرخ خان محسوب می‌شود. "دیوانا" به داستان عشقی بین دو جوان هندی می‌پردازد که با موانع فراوانی مواجه می‌شوند. شاهرخ خان در این فیلم نقش راج می‌بازد، یک جوان خودمختار و شجاع که عشقش را به دختری خانواده دوست داشتنی خود، سیمران (با بازی کاجول) اعلام می‌کند.

 

فیلم دیگری که باید به عنوان یکی از مهمترین اثار شاهرخ خان مطرح شود، "کوچک‌ترین امر" (My Name is Khan) است. این فیلم به کارگردانی کران جوهار، در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و با بازی شاهرخ خان و کاجول، به تصویر کشیدن داستان یک مرد هندی مسلمان به نام ریزوان خان می‌پردازد که به روزگاری با تبعیض نژادی در آمریکا مواجه می‌شود. این فیلم با موضوعات اجتماعی و انسانی مهمی که در آن مطرح شده، توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند و از دیدگاه‌های مثبت بسیاری مورد استقبال قرار گرفت.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد